8 Mart 2018 Perşembe

Hıfz ( Tepe Kamerası Ağzından )

.
yüzüm
küme tümün sırtından
bilinçli rantlarla
orion yayında gerili
.
grafolog 
misina sıyrığı ve kanca deformesi
avcumu
baatıl izlerle öpüştürüyor
.
ama ben bu sırada
tepe kamerası için imzamı kovalayan eldivene kavuştum
.
askılık
zamanın yavaşladığını
ve
hep göğün kadınlığını açtığı renkle meşguldü 
.
mercek tozları paçavralarla silinirken
kusurluyum
ama dilim hokkabaz
.
mercekte ilk göze çarpan kuram
yükseğin refahı / meteorlar taşmasıdır
.
arka plan uğultusunda
.
'paspasta kral'
'halıda cambaz'
.
yelkeni çeviriyorum
istediğim rotadayım
.
hafızamı karıştırın
bir yıl önce KÜME de
bugüne kadar olacakları yazdım
.
garip işler dönüyor dünyada
ıslak metinler düzüyorum
fareyi tutup kuyruğundan damlayan mürekkeple yazıyorum
.
yelkeni çeviriyorum
istediğim rotadayım
.
fırtınam sesinin tayfında
tabelalarımı yerinden söküyor
.
oynağım rolü
boynumdan çıkartıyor
.
o çemberin içine girmek tamamen delilikti
bütün yozluklara gönüllü toz
.
.ah. 
unutmadan
yabancı kalanlar için tanıştırayım
 tepe kamerası gurablista'nın azı dişi
misina geven nüshasıdır 
asla şu sağ tarafta duran solucan evcilleştiricisini (!) düşünmez
.
içerik değişse de tanım aynıdır
.
ama bu mercek
hafızam sinapslarla bocalandığı için
delik seyirlerini aktaramaz
.
paslanamaz elimde bu kamera
yerine koyma vakti
.
eldivenleri dişlerimle çıkarma vakti
.
kürek bir müzik
sandalım temiz
yakamozlar çivi
.



a picture hangs on my wall and hears what i talk about i'm drawing circles and i'm getting dizzy now oh, how have you been? i haven't seen you around all is fine if you believe it, just don't talk about it sit in a phone booth to act like you don't exist i'm prescription-less but i'm making it there's a hole in my window if you want to sneak in there's a crack in my windshield and i'm waiting for it to cave in my reflection is looking a lot older now the wind is singing again carrying me with it glitter eyes from the drinks we are so important all of the lights from the clubs and the people's attention all of the snakes sing their songs we die for all of them i'm not even your friend and i died for that all of our selfish time spent hoping no one will notice fragile mouth's in our hands didn't you notice?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder