9 Aralık 2017 Cumartesi

Basamaklar

gölge sarkacıyla
üsteler
.
önceliği
sözde
dip perdeler veyahut güneş
.
eğimde basamaklanan
geceyle birlikte
makasını irdeler
.
ve nihai makastaki tek vida düşer 
sesle paslanan çiy-e
.
ağaç sirki arasından
geç kalınmışlık hızıyla
.
çakmak cebimde 
bu müzik sarılı
.
sanırım boynumda dolaşan bir 
ülkeden düşüyorum
.
resmi dili tin 
.

Ay olacağım 
.
Eğer sen dalga olacaksan 
 ben Ay olacağım 
Sen benim yoluma hareket edene kadar itip çekeceğim
.
Her yoldan denedim
Onunla savaşamadım
Senin içine girmek zor şey 
Her açık kapıyı denedim 
Onları bulamadım 
Bebeğim , ben sadece senin yanında olmak istiyorum 
.
Eğer sen dalga olacaksan , ben Ay olacağım 
Sen benim yoluma hareket edene kadar itip çekeceğim
.
Her yolu denedim ( Ay olacağım ) 
Senin içine girmek zor şey 
Her açık kapıyı denedim ( Ben Ay olacağım , Ay olacağım ) 
Bebeğim , ben sadece senin yanında olmak istiyorum 
Senin içine girmek zor şey 
Her açık kapıyı denedim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder