1 Temmuz 2017 Cumartesi

Yoyo

İlk olarak tek düğümlüler 
çözülsün

Maki yokuşta fasıl çeyiz

Bu gece yazdıklarımı oku
Ah yine her şeyi biliyorum

Prematüre kurgunun misinasında
Suya salınan kancalar

İlk olarak tek düğümleri çözüyorum
bu benim zihnimin eylemi

Daha sonra makara kendiliğinden sarıyor 

Alberto düğümlüler kendiliğinden kopuyor

Aslında bu zihnimin yarı saydam onayında gelişiyor 
tek düğümlülerden sonra haklı pazar

rigova düğümler de çarkın keskin yüzünde kopuyor

olup biteni gördükçe
yukarılara bakıp ay'ı çatına gömüyorum 

evinde çıplak ruhun yuvarlak parlaklığında seni arzuluyorum 

orvis bağıma geliyor sıra
misinada son kalanlar
yumruk kabuğumda kopmaz diyorım

ama kopuyor
planım çürürken 
hareketsiz gölü dinliyorum 

bana kalırsa sana çok benziyor 

senin yüzünde yabancı aylak bir mimik

yine bir kurgum patlıyor
tek düğümlülerden sonra hepsi sırayla yok oluyor 

savunuyorum ve onaylıyorum

bir balık 
kancasız bir misinaya takılır mı 
artık hiç bilmiyorum
artık hiçi biliyorum 

çatına ağ seriyor 
bu sonuç

ve tekrarlıyor
zaten aşina yarışımın 
bitişinde 
çatılarına uçurtma uçururum 

yap bir delilik 
sandala atla 
yoksa devrileceğim

bileklerimde san diego jam bağı

lirikal kalbin seremoni düzenliyor 
fakat hemingway in masasında 
neptün çeviriyorum aynalarına

rağmenlere kahven kapalı bolero
açıl karşımda

elimde yoyo
vagonlar benim
sen güzelsin 

ben üveyim

metraj sen kutunda
seni tamamlayan
her şey diyorum uğraşıma


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder