12 Haziran 2017 Pazartesi

Kanıt


bana burada olmadığımı söylüyorsun
..bu dünyada olmadığımı

ama ben , sadece gözlerimi bir noktaya dikmiş
 bir şey icat etmeyi bekliyorum

boynum eğimlerindeyken
burada olmadığımı savunuyorsun
ısrar ediyorsun sana hiç bu dünyadan çalmadığımı

fakat seni duyuyorum
bu dünyadan bir gülümsemeyle yanağına uzanıyorum
sadece seni yalanlamak için

ama birkaç saniye içinde
tekrar başlıyorsun

burada olmadığımı söylüyorsun
bu dünyada olmadığımı

seni duyuyorum
bu dünyadan bir donuklukla dudağına dolaşıyorum
sadece seni yalanlamak için

ama işe yaramıyor
kurtuluyorsun
başa dönüyorsun
fırsatını buldukça burada olmadığımı söylüyorsun

bu dünyadan bir eldivenle ellerini kavrıyorum
sadece seni yalanlamak için

bu kez işe yarıyor

gözlerimi diktiğim noktada 
gözbebeklerinin büyüdüğünü görüyorum
ellerin küçülüp kaçıyor avcumdan

burada olmadığını söylüyorum
hiç reddetmiyorsun

seni duymuyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder