26 Mayıs 2017 Cuma

Antagonizma

bu antagonizma 
bayan kirke dışında kimsenin anlayamayacağı yasa dışı bir hükümdür
 .
nitelik ve nicelikle ..
 .
 filaman-ın ikincil dağılışıyla
sönen karışıma kadar
asparagas ve fiyasko saat kordonlarıma bitişik
geri sayımlar gezegeninin sayaçlarını inceledim
 .
çünkü yeryuvar benim için herzaman yürürlükten kalkmış bir kanundu
 daktilomsa saçını üçe vuran bir makinenin sesine davul
.
tek seferdim
ama bir saniye bu sigaralar da kimin ?
 .
hızlandırılmış sahne için fiyakalı üslup : de javuydu
çizelgeye döksem tek bir çizgi dahi sırıtmazdı
 .
anlaşma şuydu 
kirke'den sonra evrenin görevi ceza niteliğinde listelenirse
balık , kirke kostümüne girmiş bir dahiydi
 .
ama bu anlaşılsa bile
 kozmos çakraya zımbalardı öğütünü
ökçe kımıldamaz o zeminde
öyleyse enkazı düşün
.
toz sisin içinde
uzaklaşmaya çalışan kurguları burkarken taşlarda  
her palavram vasat çaldı 
ben de evrene yuvarlandım
.
bu senaryodaki tek aldatmaca
balığın
kirke kostümünde saklanmasıydı
.
aynı zamanda bu
 bu senaryodaki tek hatam
 .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder