22 Mart 2017 Çarşamba

Küme ( Tepe Kamerası Ağzından )

sgraffio'dan bu yana 
doğaçlama kuramlarla
haddinden ve tahminimden fazla duvar buldum
bir çizimle bin kayık dolaştırdım

ve nihayet şu tepe kamerasına uzaşacak eldivenleri buldum
 
mercekten ilk göze çarpan kuram
bilinçli son başlangıçtır / bilinçli düşüş yükseliştir

.ah. unutmadan
yabancı kalanlar için tanıştırayım
 tepe kamerası gurablista'nın azı dişi
misina geven nüshasıdır 
asla şu sağ tarafta duran solucan evcilleştiricisini (!) düşünmez

içeriği değişse de tanım aynıdır
 
deliklerin uranüsleştiği boyutta 
ve  özerklik cüretine tanık oluşumumun groteskliğinde 
deja vu sarmalına dolaşmışlığımın  tarihsel manidarlığı üzerine
eylem noksanlığımı sav olarak tırnaklara boyadım 
renk ne kadar da önemsiz !

solucan deliklerinin zihninden geçenleri ön görüyle çırptığımda
kesinliği ters yönden adımlamak
hüzünlü bir dağınıklıktı

gösteriş kitapları aykırı düşüncelerle yaşanırken
gülünç bulduğum dram
trajediyle öpüştürdü beni
ima ettiğimse bir üst basamakta başka bir kitap 

ve buna bağlı 
kuram dışında aksini iddaa edemediğim bir şey :
 
bana danışmadan bir solucan evcilleştiricisi mi işe aldın ?
öyleyse çırağımı yanıma ver evren !
 
aynı kitap birçok solucanın elinde yazarını öldürürken
çaylak toplumsal düzüşme etiğini 
buralara kadar çeken 
nedeni söylerim sana ! 
 
ama matbaa çoğunlukla
aptallıkta oturtur
söyle o çırağa
kimliği ötekileştirirsen yaptıklarından sorumlu olmazsın ! 
bu , evcilleştirmeden öte sürünmeyi uzatmaktır

her neyse
tepe merceğinin sonlara yakın anonsu !
-kaygılar beyinleri kemirmekte ustalaşır
 
toplum yavaşladığında ilk güdü yozluk olacaktır
şuan toplumun hızlı ilerlediğini mi söyledim ? 
hayır ! zürafa bokunun üzerinde dönen sinek daha tanımlayıcı olur
 
  turuncu enternasyonelin teker valsı
çatı katının iflasçı ellerinden daha gözde 
ama bayan le eve kedi almayı düşünüyor
kendinden emin ip makasının karşısında gergin duruyor
fakat bunlar sadece tek başınalıkta dokunabilinen hisler

 ve benden bile dürüst modelajın bildiğini örtbas ederken
mumlarından güzel bir sakinlik için dilek dilerim
 
tepe kamerasını yerine koyma vakti
eldivenleri çıkartma vakti
 
güzel bir müzik
koltuğum temiz
çiçekler erir 
!
 
 





 
 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder